Önceki
Sayfa 1
Sayfa 2
Sayfa 3
Sayfa 4
Sayfa 5
Sayfa 6
Sayfa 7
Sayfa 8
Sayfa 9
Sayfa 10
Sayfa 11
Sayfa 12
Sayfa 13
Sayfa 14
Sayfa 15
Sayfa 16
Sayfa 17
Sayfa 18
Sayfa 19
Sayfa 20
Sayfa 21
Sayfa 22
Sayfa 23
Sayfa 24
Sayfa 25
Sayfa 26
Sayfa 27
Sayfa 28
Sayfa 29
Sayfa 30
Sayfa 31
Sayfa 32
Sayfa 33
Sayfa 34
Sayfa 35
Sayfa 36
Sayfa 37
Sayfa 38
Sayfa 39
Sayfa 40
Sayfa 41
Sayfa 42
Sayfa 43
Sayfa 44
Sayfa 45
Sayfa 46
Sayfa 47
Sayfa 48
Sayfa 49
Sayfa 50
Sayfa 51
Sayfa 52
Sayfa 53

Bölüm sonu

Yorumlar 80

reilestik
reilestik 10 saat önce
Gazoz seri güncel geliyor sen çevirirsini mi yapıyorsun yoksa bölümler var sen düzenli çeviriyorsun ?
1 0
aliacar123
Bolum var duzenli ceviri ayda bir bolum yeni geliyor
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @reilestik 1 saat önce
suanda 66 bölüm yayınlanmış durumda her ay yeni bölüm geliyor bende güncele yetişmeye çalışıyorum reisim. güncele geldikten sonra ne zaman bölüm yayınlanırsa o zaman çevircem inşallah.
0 0
Type__Zero
Type__Zero 14 saat önce
eline koluna hatta dassagına sağlık be gazozum
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @Type__Zero 1 saat önce
teşekkürler kralım. biz Gazozların maalesef daş*** yok ama teşekkürler seninde daş**** sağlık
0 0
Hseyin4
Hseyin4 18 saat önce
Çeviri için teşekkürler
Selam sana imparator. [GAZOZ]
Bende kola'yım
2 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @Hseyin4 17 saat önce
kola mı? oooooo benim kuzen gelmiş ya hoşgeldin kuzen ne yapıyon ne ediyon uzun zaman oldu. hatırlar mısın eskiden ayranda vardı ah be ne güzel günlerdi. (!) güzel yorumun içinde teşekkürler kola imparatorum.
0 0
ismet2onur
ismet2onur 18 saat önce
ah be abim eski bölümlerdeki konuşmaya bakıyordum birden önüme o mistik sorulu yorum çıktı ne gülmüştüm yoruma be ( bakmak isteyenler için 43 bölüm)
2 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @ismet2onur 17 saat önce
o sorunun cevabını hâlâ vermedim ismet paşam. 🤫
0 0
mert6322
mert6322 22 saat önce
@GAZOZ kanka kendinmi ceviriyon yoksa translate falan kullaniyou bazi yerler ufaktan translate gibi hissettiriyo ama genel olarak gayet iyi çeviriler
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @mert6322 21 saat önce
kendim çeviriyorum ama tabi bazı yerlerde translate veya yapay zeka ya da sözlük yardımı alıyorum.
0 0
mert6322
mert6322 @GAZOZ 4 saat önce
Eline koluna saglik hocam
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @mert6322 1 saat önce
teşekkürler hocam. sizinde yorum yapan ellerinize sağlık.
0 0
WillSerfort
WillSerfort 1 gün önce
gazoz logwell in olağanüstü diyeceği yerde oğlanüstümü yazmışsın ben mi yanlış düşünüyorum
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @WillSerfort 1 gün önce
sen doğru düşünüyorsun hocam. yine yazım yanlışı yapmışım aslında onu farkettim ama olağanüstü nasıl yazılıyor onu unuttum diyebilirim :D kusura bakma hata için üşengeçliğimden kaynaklı bir hata.
1 0
nar
nar 1 gün önce
biz çiçeğiz
bende gazozum ORFUG8UDXFZHGDXFJG9RZDGKERW0OGKLZETROHFRXTGKH0NZEDTHAE5DKJH*9EA5JEJXRYYARILDIMAQ eline saglk gazozcum
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @nar 1 gün önce
teşekkürler kankam espri ve çeviri beğendiysen ne mutlu bana.
0 0
Muhammedemin
Muhammedemin 1 gün önce
Çeviri için teşekkürler Gazoz abi
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @Muhammedemin 20 saat önce
teşekkürler kankam. abi demenede gerek yok biz bizeyiz.
0 0
memolizm
memolizm 1 gün önce
Gazoz abi seni içerim

Eline sağlık
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @memolizm 1 gün önce
iç beni. teşekkürler kankam seninde yorum yazan ellerine sağlık.
0 0
Nuran
Nuran 1 gün önce
okurken gazoz içtim
(çeviri ve edit için teşekkürler yeni bölüm ne zaman???)
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @Nuran 1 gün önce
oh afiyet bal şeker olsun reis. 2-3 günde bir geliyor yeni bölüm kankam. güzel yorumun içinde teşekkürler
0 0
Nuran
Nuran @GAZOZ 6 saat önce
eyvallah imparator
1 0
CanAhmet
CanAhmet 1 gün önce
Seri mükemmel çeviren kişi hızlı bı sitede daha ne isteyebilirsinki çeviri için teşekkürler
2 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @CanAhmet 1 gün önce
rica ederiz hocam. ve güzel yorumunuz içindee teşekkürler
0 0
Kaya76
Kaya76 1 gün önce
Bu serinin mükemmelliği kadar gazozun çevirmenliğide mükemmel yine ellerine sağlık gazoz
3 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @Kaya76 1 gün önce
teşekkürler kankam o senin müekmmeliğin.
0 0
TolgaKaan
TolgaKaan 1 gün önce
gazoz sınavların bitti mi? Kaç günde bir gelir yeni bölümler. Bide inş büte kalmadan bitirirsin.
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @TolgaKaan 1 gün önce
sınavlar bitti çok şükür 2-3 günde bir geliyor bölümler reisim.
1 0
izci
izci 1 gün önce
Oy oy oy
1 0
Mahir621
Mahir621 1 gün önce
gozoz bey yine cok iyi bir performan paşarılarının devamını diliyoruz
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @Mahir621 1 gün önce
teşekkürler kankam. yorum yazan ellerine sağlık.
1 0
sneakygolem08
sneakygolem08 1 gün önce
yksyi saldık burdan devam bi süre
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @sneakygolem08 1 gün önce
kaldı 360 gün
1 0
ismet2onur
ismet2onur 2 gün önce
Eline koluna bir yerlerine sağlık abim
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @ismet2onur 1 gün önce
teşekkürler ismet paşam seninde eline koluna bir yerlerine sağlık.
2 0
grkem
grkem 2 gün önce
Sonsuz aksiyon olması ne kadar güzel bişey ya bir gram sıkılamıyor insan 🤩
1 0
OguzHan17
OguzHan17 2 gün önce
Gazoz reis 65 e kadar çıkmış seri diğerleri ne kadar zaman gibi gelir
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @OguzHan17 1 gün önce
en kısa sürede inşallah kankam.
2 0
OguzHan17
OguzHan17 2 gün önce
Eline sağlık Gazoz abi
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @OguzHan17 1 gün önce
rica ederim kankam seninde yorum yazan eline sağlık
2 0
Moonlight
Moonlight 2 gün önce
Gazoz gene döktürmüş elinize kolunuza sağlık
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @Moonlight 1 gün önce
teşekkürler hocam sizinde yorum yazan elinize kolunuza sağlık.
1 0
Joyfull
Joyfull 2 gün önce
CN: BENDE GAZOZUM :D
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @Joyfull 1 gün önce
:D fark eden biri sonunda ya adamsın. 🫡👑
1 0
Joyfull
Joyfull 2 gün önce
CN: BENDE GAZOZUM :D
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @Joyfull 1 gün önce
:D fark eden biri sonunda ya adamsın. 🫡👑
1 0
Yagiz1
Yagiz1 2 gün önce
Yks Gecesi İlaç Gibi Geldi Teşekurler.
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @Yagiz1 1 gün önce
rica ederiz inşallah yks güzel geçmiştir yapamadığın soru var mı reisim.
1 0
WillSerfort
WillSerfort 2 gün önce
gazoz reisimiz gelmiş (seviliyorsun sınav sorusuna cevap veremediydim edebiyat 55 ortalama geri kalanları 80 üstü 90 üstü) vede çok heyecanlı geçmeye başlıo sevmeye başlamışsındır diye tahmin ediyom bölümü çevirirken
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @WillSerfort 1 gün önce
oooooooo takdir geliyo o zmn bu dönem reis. evet mangayı sevdim ya. ama çevirirken eziyet çektim bu bölüm baya uzundu.
1 0
espe
espe 2 gün önce
gazoz be asidine kurban
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @espe 1 gün önce
kragmlşkrl teşekkürler reisim. seninde yorum yazan ellerine kurban
1 0
maksimillian
maksimillian 2 gün önce
Thank you gazoz one-sama. Yks gecesi iyi geldi.
2 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @maksimillian 1 gün önce
one-sama sana kurban olsun tatlı şey. yks inşallah güzel geçmiştir yapamadığın soru var mı?
2 0
maksimillian
maksimillian @GAZOZ 1 gün önce
Olmaz mı... Yanlız tatlı bir şey olduğumu düşünmüyorum, en azından şahsınıza kıyasla gazoz one-sama
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @maksimillian 1 gün önce
one-saman olarak senin tatlı olduğunu biliyorum benim minik kraliçem/kralım sana kıyasla bense düpedüz homosapiensim. (en zorlandığın soru neydi sorular açıklansında bizde deniyelim çözmeyi :D)
1 0
HSNqwq
HSNqwq 2 gün önce
eyw gazoz beyabiabla gece gece keyif verdi çeviri için teşekkürler eline sağlık
3 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @HSNqwq 1 gün önce
teşekkürler seninde yorum yazan ellerine sağlık reis.
1 0
cengivet
cengivet 2 gün önce
gece gece mutlu ettin beni gazoz adamsın
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @cengivet 1 gün önce
sende adamsın reisim. 🫡👑
2 0
Xs2111
Xs2111 2 gün önce
Çeviri ve edit için teşekkürler gazoz
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @Xs2111 2 gün önce
rica ederim ve asıl ben teşekkür ederim güzel yorumun için kral 👑🫡
1 0
MBura
MBura 2 gün önce
eline sağlık gazoz
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @MBura 2 gün önce
teşekkürler ustam. seninde yorum yazan eline sağlık.
1 0
arda3121
arda3121 2 gün önce
Ateş birliğinin başındaki adam casus mu şimdi ?
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör Spoiler @arda3121 2 gün önce
bilmem 👀
1 0
anosvoldigoad
anosvoldigoad VIP 2 gün önce
Gazoz'um mükemmel bölümdü senin klavyeye basan elinde ki parmaklarının hücrelerinin nöronlarındaki atomların atom altı parçacıklarına kurban olayım
2 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @anosvoldigoad 2 gün önce
eyvallah, teşekkürler anosum. bende senin klavyeye basan elinde ki parmaklarının hücrelerinin nöronlarındaki atomların atom altı parçacıklarına kurban olayım
2 0
Nex4
Nex4 Editör 2 gün önce
Eline emeğine sağlık GAZOZ. Güzel bölümdü.
2 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @Nex4 2 gün önce
teşekkürler o sizin güzelliğiniz. 🫡👑
2 0
Cesso
Cesso 2 gün önce
klavyene sağlık Gazoz gral
2 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @Cesso 2 gün önce
teşekkürler kankam seninde klavyene sağlık seviliyorsun.
3 0
serdar08
serdar08 2 gün önce
Gerçekten bu seriyi çok seviyorum kaç günde bir geliyor bu seri
2 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @serdar08 2 gün önce
sıkıntı çıkmazsa 2-3 günde bir atıyorum reis.
1 0
serdar08
serdar08 @GAZOZ 2 gün önce
Eyvallah cansın reis eline emeğine sağlık
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @serdar08 1 gün önce
teşekkürler reisim. seninde yorum yazan eline sağlık
2 0
heksukee
heksukee 2 gün önce
İlk yorum
1 0
GAZOZ
GAZOZ Editör @heksukee 2 gün önce
Tebrikler kankam 🫡👑
1 0

Okuyucu Ayarları

Görünüm
Okuma alanının genişliğini ayarlayın
0px 5px
Okuma Modu
Dikey kaydırma ile okuma
Göz yorgunluğunu azaltır
Navigasyonu gizle, sadece manga göster
Arka Plan Rengi
Hızlı İşlemler
Klavye Kısayolları
Önceki Bölüm
Sonraki Bölüm
Sayfa Aşağı
Space
Sayfa Yukarı
ShiftSpace
Tam Ekran
F
Ayarları Aç/Kapat
S